top of page

תקנון האתר/השרות 

הגבלת גיל ומצב רפואי:

✓ ההשתתפות הינה מגיל 14 ומעלה. ילדים מתחת לגיל 14 נדרשים בליווי מבוגר בפעילות. ✓ ההשתתפות גם במקרים של מגבלות רפואיות מכל סוג – הינה באחריות המשתתף בלבד!

הגבלות זמן:

✓ הפעילות מוגבלת לזמן קצוב שיימסר לכם בתחילת הפעילות (60 דקות). יצאתם מהחדר לפני הזמן – שאפו, לא סיימתם בזמן – הפעילות תסתיים עם תום הזמן. לא יוחזר תשלום בכל מקרה של פיצוח מוקדם של המשחק או אי הצלחה.

✓ יש להגיע לפחות 10 דקות לפני תחילת הפעילות. ✓ איחור מעבר ל- 5 דקות יקוזז מזמן המשחק.

הגבלת כמות: המשחק מותאם ל -2 עד 6 משתתפים. ציוד אישי:

✓ אתם רשאים להפקיד תיקים/ציוד במקום המיועד לכך לפי הוראות המפעיל לפני תחילת הפעילות.

✓ המרכז אינו אחראי בשום מצב לגנבות, נזקים ואבדן הרכוש. ✓ חל איסור מוחלט על הכנסת מכשירים אלקטרוניים, פנסים, טלפונים, שעונים, מצלמות

וחפצים מכל סוג לרבות חפצים חדים, כלי כתיבה/עבודה. ✓ יש לכבות/להשתיק טלפונים כך שלא יפריעו לפעילות. ✓ מומלץ להיכנס לפעילות בביגוד נוח ונעליים סגורות. ✓ המרכז לא אחראי לנזק גופני כתוצאה מאי עמידה בהמלצות אלו.

ציות להוראות וכללי התנהגות:

✓ יש להישמע באופן מלא להוראות המפעיל! ✓ במקרה חירום/בעיה ניתן לבקש לצאת מהחדר ולסיים את הפעילות (תשלום לא יוחזר

לקבוצה)

✓ יש לדווח מיידית למפעיל על כל פגיעה/חבלה מכל סוג שהיא.

✓ אסור לאכול/לשתות במהלך הפעילות. אסור לחלוטין להכניס לפה נוזלים/חפצים המצויים בחדר!

✓ העישון בכל המתחם אסור לחלוטין. אין להצית אש או להכניס מצתים לחדר הפעילות. ✓ פתרון החידות בחדר אינו מצריך שימוש בכוח פיזי! אסורה הפעלת כוח שלא לצורך ויש לנהוג

בזהירות ולשמור על הציוד תקין. (גם הקבוצה הבאה אחריכם רוצה להנות!) ✓ חל איסור מוחלט על השתוללות, התפרעות ואלימות מכל סוג. ✓ המזיק יישא באחריות לתוצאות ולנזק מכל סוג עקב שימוש בכוח או זדון או עבירה על

הכללים.

✓ המרכז לא יאפשר השתתפות בפעילות תחת השפעת סמים/אלכוהול.

✓ המרכז שומר לעצמו את הזכות לעצור את הפעילות בכל זמן, ללא החזר כספי, בשל הפרת הכללים והתנהגות החורגת מהנהלים, הסדר הציבורי והוראות הצוות.

תקנון חדר בריחה

הליך הרכישה :

1. להזמנת המשחק והתשלום עבורו באמצעות האתר יש לבחור את היום והשעה הפנויה הרצויה (להלן: "בחירת המשחק") ולבצע רישום לאתר.

2. רישום לאתר מבוצע על ידי מילוי פרטים כגון שם ושם משפחה ,דואר אלקטרוני ומספר הטלפון הנייד (להלן: "פרטי הזמנה").

3. כל משתתף אשר נכנס לפעילות מחויב בתשלום. ילדים החל מגיל 5 מחויבים בתשלום מלא. 4. במידה ומי מהמשתתפים בעל בעיה רפואית חייב לציינה בהערות למפעיל. 5. להבטחת הזמנתכם יידרש כרטיס אשראי בתוקף שישמר במערכת מאובטחת לצורך ערבון

בלבד. במידה וקבוצתכם לא תתייצב למשחק ללא התראה של מינימום 24 שעות, לפני מועד המשחק נאלץ לגבות "דמי ביטול" בסך של 150 ₪.

6. בתום תהליך ההזמנה ישלח אליכם מייל עם פרטי הזמנה. זמן המשחק ישוריין עבורכם במיידי (ולא ייתפס על ידי מישהו אחר). אם נסיבות כלשהן לא יאפשרו את קיום הפעילות
במועד שהוזמן אנו ניצור אתכם קשר טלפוני מוקדם ככל הניתן במספר הטלפון שנמסר על ידכם כדי לעדכן ולהציע העברת המועד למועד אחר.

7. עד 24 שעות לפני מועד ההזמנה ניצור קשר לתאום פרטים ולוודא הגעה, אם לא נצליח ליצור עימכם קשר טלפוני לאישור המשחק במספר שנמסר בעת ביצוע הזמנה , נראה בהזמנה כמבוטלת.

8. ידוע ומוסכם, כי קיום הפעילות תלוי בגורמים רבים כדוגמת, מזג אויר, מצב בטחוני, צדדים שלישיים ושיקולים נוספים. לפיכך, המרכז שומר לעצמו את הזכות לשנות ו/או לבטל כל פעילות, מכל סיבה שהיא, ע"פ שיקול דעת המרכז.

9. התשלום עבור הפעילות יתבצע בהגעתכם למקום הפעילות באמצעות כרטיס אשראי או מזומן כתנאי להתחלת הפעילות.

10. לא יינתן החזר כספי למשתתף שהשתתף בפעילות ושנסתיימה השתתפותו בפעילות לפני מועדה המתוכנן עקב בקשה לצאת מן הפעילות ו/או בשל בעיות משמעת ו/ או התנהגות שסיכנה אותו או את יתר המשתתפים ו/או חציית קו אדום אחר שהוגדר ע"י המפעיל.

11. מתן פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית, והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

12. ביטול הזמנה יתבצע בכפוף למפורט להלן.

תנאי ביטול הזמנה :

באפשרותכם לבטל את הזמנתכם ללא חיוב דמי ביטול עד 24 שעות לפני תחילת המשחק באמצעות שיחה טלפונית ו/או בהודעת ווטצאפ למספר 054-3564333 במקרה של ביטול קצר מועד ללא התראה של מינימום 24 שעות לפני מועד הפעילות, אי הגעה או איחור הלקוח לפעילות לפי הזמנתו מעל עשרים (20) דקות מהשעה המיועדת ללא ביטול ההזמנה מראש , יתבצע חיוב בכרטיס האשראי שעודכן באתר בדמי ביטול בסך 150 ₪ .

bottom of page